Eu si Mia sezonul 2 dublat in romana


Urmariti aici noi episoade Eu si Mia. Desenul animat minimax Eu si Mia sezonul 2 dublat in romana poate fi vazut pe site gratis integral.

Descriere: Mia and Me 2 O poveste fantastică devine realitate pentru Mia. Ea trebuie să găsească în sine puterea de a salva specia unicornilor și chiar lumea întreagă. Mia a citit mai devreme despre Centropia într-o carte veche despre mituri, iar acum, cu ajutorul portalului creat de tatăl său, ea se găsește dintr-o dată în această lume minunată, între elfi, unicorni și zmei.

[accordion]

[item title="Eu si Mia Sezonul 2 Episodul 1"]
[/item]
[item title="Eu si Mia Sezonul 2 Episodul 2"]
[/item]
[item title="Eu si Mia Sezonul 2 Episodul 3"]
[/item]
[item title="Eu si Mia Sezonul 2 Episodul 4"]
[/item]
[item title="Eu si Mia Sezonul 2 Episodul 5"]
[/item]
[item title="Eu si Mia Sezonul 2 Episodul 6"]
[/item]
[item title="Eu si Mia Sezonul 2 Episodul 7"]
[/item]
[item title="Eu si Mia Sezonul 2 Episodul 8"]
[/item]
[item title="Eu si Mia Sezonul 2 Episodul 9"]
[/item]
[item title="Eu si Mia Sezonul 2 Episodul 10"]
[/item]
[item title="Eu si Mia Sezonul 2 Episodul 11"]
[/item]
[item title="Eu si Mia Sezonul 2 Episodul 12"]
[/item]


[/accordion]

Trimiteți un comentariu

[blogger]

Author Name

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Un produs Blogger.